Starttid 08:00 - 18:00
v 39
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Måndag 23/9
v 39
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Tisdag 24/9
v 39
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Onsdag 25/9
v 39
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Torsdag 26/9
CIU265, Interaction design project, Project work, info on website, Svea121, Svea, MPIDE-2
DAT375, DIT461GU, Spelutvecklingsprojekt, Game Development project, Svea129, Svea, MPIDE-2
DAT231, DIT285GU, Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering, Workshop, Jupiter122, Jupiter, MPIDE-2, MPSOF-1
DAT231, DIT285GU, Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering, Gruppövning, Jupiter317, Jupiter322, Jupiter, Jupiter, MPIDE-2, MPSOF-1
v 39
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Fredag 27/9
DAT231, DIT285GU, Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering, Workshop, Jupiter321, Jupiter322, Jupiter, Jupiter, MPIDE-2, MPSOF-1
DAT231, DIT285GU, Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering, Gruppövning, Jupiter317, Jupiter, MPIDE-2, MPSOF-1
CLS055, DIT075GU, Mobile computing: design och implementering, Mobila Datorer: Design och implementering, Svea213, Svea, MPIDE-1, MPIDE-2
v 40
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Måndag 30/9
DAT246, DIT246GU, Empirisk programvaruteknik, Empirisk programvaruteknik, Föreläsning, Styrbord, Äran, MPIDE-2, MPSOF-1
DAT385, DIT248GU, Introduktion till spelvetenskap, Introduktion till spelvetenskap, Föreläsning, Svea118, Svea, MPHPC-2, MPIDE-1, MPIDE-2, Michael Heron
v 40
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Tisdag 1/10
CIU265, Interaction design project, Project work, info on website, Low, Kuggen, MPIDE-2
DAT231, DIT285GU, Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering, Föreläsning, Delta, Svea, MPIDE-2, MPSOF-1
CIU265, Interaction design project, Becky Bergman gruppvis övn, Övrigt, Svea130, Svea, MPIDE-2
DAT375, DIT461GU, Spelutvecklingsprojekt, Game Development project, Svea129, Svea, MPIDE-2
DAT231, DIT285GU, Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering, Gruppövning, Jupiter317, Jupiter, MPIDE-2, MPSOF-1
DAT231, DIT285GU, Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering, Workshop, Jupiter321, Jupiter322, Jupiter, Jupiter, MPIDE-2, MPSOF-1
v 40
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Onsdag 2/10
DAT246, DIT246GU, Empirisk programvaruteknik, Empirisk programvaruteknik, Föreläsning, Styrbord, Äran, MPIDE-2, MPSOF-1
DAT385, DIT248GU, Introduktion till spelvetenskap, Introduktion till spelvetenskap, Föreläsning, Jupiter243, Jupiter, MPHPC-2, MPIDE-1, MPIDE-2, Michael Heron
CLS055, DIT075GU, Mobile computing: design och implementering, Mobila Datorer: Design och implementering, Svea130, Svea, MPIDE-1, MPIDE-2
DAT246, DIT246GU, Empirisk programvaruteknik, Empirisk programvaruteknik, Laboration, Jupiter317, Jupiter321, Jupiter322, Jupiter, Jupiter, Jupiter, MPIDE-2, MPSOF-1
CLS055, DIT075GU, Mobile computing: design och implementering, Mobila Datorer: Design och implementering, Jupiter122, Jupiter, MPIDE-1, MPIDE-2
DAT385, DIT248GU, Introduktion till spelvetenskap, Introduktion till spelvetenskap, Övning/Exercise, Övning, Svea239, Svea240, Svea, Svea, MPHPC-2, MPIDE-1, MPIDE-2, Michael Heron
v 40
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Torsdag 3/10
v 40
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
Fredag 4/10
Kurssignatur | Kursnamn |
CIU265 | Interaction design project |
CLS055 | Mobile computing: design och implementering |
DAT231 | Avancerad kravhantering |
DAT246 | Empirisk programvaruteknik |
DAT375 | Spelutvecklingsprojekt |
DAT385 | Introduktion till spelvetenskap |
Kurssignatur | Kursnamn |
DIT075GU | Mobila Datorer: Design och implementering |
DIT246GU | Empirisk programvaruteknik |
DIT248GU | Introduktion till spelvetenskap |
DIT285GU | Avancerad kravhantering |
DIT461GU | Game Development project |