Tid |
Kurskod |
Kursnamn |
Rubrik |
Aktivitet |
Hus |
Klass |
Personal |
||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
v 39 | Fredag 2024-09-27 v 39 | ||||||||||||||||||||||||||||
13:15 - 16:00 | CLS055, DIT075GU | Mobile computing: design och implementering, Mobila Datorer: Design och implementering | Svea | MPIDE-1, MPIDE-2 | |||||||||||||||||||||||||
13:15 - 15:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Gruppövning | Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
13:15 - 15:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Workshop | Jupiter, Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
v 40 | Måndag 2024-09-30 v 40 | ||||||||||||||||||||||||||||
08:15 - 10:00 | DAT246, DIT246GU | Empirisk programvaruteknik, Empirisk programvaruteknik | Föreläsning | Äran | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
08:15 - 12:00 | DAT385, DIT248GU | Introduktion till spelvetenskap, Introduktion till spelvetenskap | Föreläsning | Svea | MPHPC-2, MPIDE-1, MPIDE-2 | Michael Heron | |||||||||||||||||||||||
Tisdag 2024-10-01 | |||||||||||||||||||||||||||||
09:00 - 12:00 | CIU265 | Interaction design project | Project work, info on website | Kuggen | MPIDE-2 | ||||||||||||||||||||||||
13:15 - 17:00 | CIU265 | Interaction design project | Becky Bergman gruppvis övn | Övrigt | Svea | MPIDE-2 | |||||||||||||||||||||||
13:15 - 15:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Föreläsning | Svea | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
13:15 - 17:00 | DAT375, DIT461GU | Spelutvecklingsprojekt, Game Development project | Svea | MPIDE-2 | |||||||||||||||||||||||||
15:15 - 17:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Gruppövning | Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
15:15 - 17:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Workshop | Jupiter, Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
Onsdag 2024-10-02 | |||||||||||||||||||||||||||||
10:15 - 12:00 | CLS055, DIT075GU | Mobile computing: design och implementering, Mobila Datorer: Design och implementering | Svea | MPIDE-1, MPIDE-2 | |||||||||||||||||||||||||
10:15 - 12:00 | DAT246, DIT246GU | Empirisk programvaruteknik, Empirisk programvaruteknik | Föreläsning | Äran | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
10:15 - 12:00 | DAT385, DIT248GU | Introduktion till spelvetenskap, Introduktion till spelvetenskap | Föreläsning | Jupiter | MPHPC-2, MPIDE-1, MPIDE-2 | Michael Heron | |||||||||||||||||||||||
13:15 - 16:00 | CLS055, DIT075GU | Mobile computing: design och implementering, Mobila Datorer: Design och implementering | Jupiter | MPIDE-1, MPIDE-2 | |||||||||||||||||||||||||
13:15 - 15:00 | DAT246, DIT246GU | Empirisk programvaruteknik, Empirisk programvaruteknik | Laboration | Jupiter, Jupiter, Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
13:15 - 17:00 | DAT385, DIT248GU | Introduktion till spelvetenskap, Introduktion till spelvetenskap | Övning/Exercise | Övning | Svea, Svea | MPHPC-2, MPIDE-1, MPIDE-2 | Michael Heron | ||||||||||||||||||||||
Torsdag 2024-10-03 | |||||||||||||||||||||||||||||
08:15 - 12:00 | CIU265 | Interaction design project | Project work | Kuggen | MPIDE-2 | ||||||||||||||||||||||||
13:15 - 17:00 | CIU265 | Interaction design project | Projekt, Slutpresentation | Kuggen, Kuggen | MPIDE-2 | ||||||||||||||||||||||||
13:15 - 15:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Gruppövning | Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
13:15 - 15:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Workshop | Jupiter, Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
13:15 - 17:00 | DAT375, DIT461GU | Spelutvecklingsprojekt, Game Development project | Jupiter | MPIDE-2 | |||||||||||||||||||||||||
15:15 - 17:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Gruppövning | Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 | ||||||||||||||||||||||||
15:15 - 17:00 | DAT231, DIT285GU | Avancerad kravhantering, Avancerad kravhantering | Workshop | Jupiter, Jupiter | MPIDE-2, MPSOF-1 |
Kurssignatur | Kursnamn |
CIU265 | Interaction design project |
CLS055 | Mobile computing: design och implementering |
DAT231 | Avancerad kravhantering |
DAT246 | Empirisk programvaruteknik |
DAT375 | Spelutvecklingsprojekt |
DAT385 | Introduktion till spelvetenskap |
Kurssignatur | Kursnamn |
DIT075GU | Mobila Datorer: Design och implementering |
DIT246GU | Empirisk programvaruteknik |
DIT248GU | Introduktion till spelvetenskap |
DIT285GU | Avancerad kravhantering |
DIT461GU | Game Development project |